V pondělí 17. 2. 2025 se uskutečnila první společná procházka předškoláčků, jejich rodičů, pedagogů, žáků, jejich rodičů a zástupců spolku RoDeS.

- 17. 02. 2025/15:53
- Veronika Pažinová
V pondělí 17. 2. 2025 se uskutečnila první společná procházka předškoláčků, jejich rodičů, pedagogů, žáků, jejich rodičů a zástupců spolku RoDeS.
Zápisové aktivity do Duhové třídy začínají besedou pro rodiče dne 27. 1. 2025.
Žáci 1. - 3. třídy se vydali na výstavu Duch Vánoc.
Co všechno žáci 4. a 5. třídy zažili v listopadu?
Listopadovým tématem je pro nás v prvouce rodina, její funkce, sociální role jednotlivých členů a s tím související povolání, řemesla, suroviny a výrobky. V úterý jsme se proto vydali do Muzea hraček v Rychnově nad Kněžnou.
Žáci svůj školní rok 2024/2025 zahájili v Zámeckém parku společnou snídaní.
Předposlední den školního roku 2023/24 si žáci 4.C a Duhové třídy společně procvičovali své znalosti první pomoci.
Žáci 4. a 5. ročníku se vydali prozkoumat Český Ráj.
Na webových stránkách města Choceň se dozvíte i o přírodní památce v blízkosti města. Vstavačová louka směrem na Sruby je zbytkem slatinných luk s bohatým výskytem vzácných druhů rostlin, především vstavačovitých, tedy orchidejí. Ano i kousek za Chocní najdete orchideje.
Žáci 1. - 3. ročníku si svůj jarní pobyt užili ve skalách.
Další novinky
Jan Amos Komenský
Zavolejte nám
Napište nám
Kudy k nám
Používáme cookies, abychom vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek.
Tyto cookies nelze zakázat.
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat to, jak jsou naše stránky využívány. Získaná data pak využíváme k analýze a zlepšování výkonu našich webových stránek.
Tyto soubory cookies se používají k získávání informací o preferencích uživatelů napříč různými webovými stránkami. Získaná data jsou využívána k zobrazování reklam, které jsou pro uživatele zajímavé a relevantní.
Tyto soubory cookies jsou používány ke zjištění efektivnosti našich marketingových kampaní. Mají za úkol například pomoci nám porozumět tomu, kolik naše marketingové kampaně přivedou návštěvníků do našich služeb, měřit počet zobrazených reklam a jejich účinnost, tedy kolik lidí na danou reklamu klikne.